Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.11.2013 22:11 - Неочаквано сериозно ...
Автор: lyuliak Категория: Тя и той   
Прочетен: 2142 Коментари: 5 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Виждане на индианците толтеки за сексуалния живот

 

/в предисловието Клара подканва авторката на разказа да се усамоти за известно време в пещера и да размишлява над миналия си живот... може би нещо като нашето покаяне и пречистване/

 

„.. Преди да се захвана със спомени, искам да зная какво ще повлече това след себе си?

- Добре, щом настояваш, - кимна ми тя.

Тя нала в чашите ни чай от лайка, и добави в своята лъжичка мед.

С нетърпящ възражение тон на учител, просветяващ духовно новороден човек, тя обясни, че в действителност жените внасят по-голям енергиен принос в поддръжката на човечеството, отколкото мъжете, и за да могат те да изпълняват тази функция, по цял свят ги възпитават в покорство на мъжа.

И при това изобщо не  е важно дали ги купуват на пазара за робини, или ги обграждат с любов и ги правят предмет на почит, - подчерта тя. - Основният смисъл на тяхното съществуване и съдба са едни и същи: да хранят и защитават мъжете, да им служат.

Клара ме погледна, за да се убеди, че я слушам внимателно. Аз я слушах, но вътрешната ми реакция беше отрицателна - струваше ми се, че нейната позиция е неправилна.

- Понякога това действително може да е така, - казах аз. - Но не мисля, че имаш право да правиш такива свободни обобщения и да ги разпростираш над всички жени.

Клара решително не се съгласяваше с мен.

- Жестоката истина се състои в това, че подчиненото положение на жените не е просто социална условност, - каза тя, - а фундаментална биологична закономерност.

- Почакай, Клара, - запротестирах аз. - Как стигна до този извод?

Тя обясни, че биологичните закономерности обезпечават на всяко живо същество максимален шанс за оцеляване. И с тази цел природата е създала средства, които дават възможност на мъжките и женските енергии да взаимодействат най-ефективно. Тя каза, че макар в света на хората да се счита, че половият акт е нужен преди всичко за продължението на рода, той има и друга, неявна функция, която се състои в това, че той поддържа непрекъснат поток енергия от жените към мъжете.

Клара произнесе думата «мъжете» с такъв тон, че бях принудена да я попитам:

         - Защо говориш за човечеството, като за улица с еднопосочно движение? Нима половият акт не е обмен на енергии между мъжа и жената?

         - Не, - подчертано отговори тя. - мъжете оставят в телата на жените особени енергийни влакна. Те са подобни на светещи червеи, които живеят в матката и поглъщат нейната енергия.

- Звучи някак зловещо, - казах аз, надсмивайки се над нея.

Но тя продължи да говори съвсем сериозно.

                - Тези енергийни влакна притежават едно още по-зловещо качество, - каза тя, без да обръжа внимание на нервния ми смях, - което се състои в това, че те обезпечават постоянен отток на енергия към мъжа, който ги е посял. Тези влакна, с които жената се „заразява” по време на половия акт, всмукват в себе си и похищават енергията на нейното тяло, която отива към мъжете, които са ги оставили.

Клара беше така непреклонна в това, което говореше, че аз вече не можех да се шегувам и бях длъжна да се замисля насериозно. Колкото повече я слушах, моята нервна усмивка започна да се превръща в гримаса.

- Не мога да се съглася с нито една твоя дума, Клара, - казах аз. - Но за мен е интересно да науча откъде си придобила тази нелепа представа? Кой ти е разказвал за тези неща?

- Да моят учител ми разказа за това. Отначало аз същоне му вярвах, - отбеляза тя. - Но той ме обучи на изкуството да бъда свободна, а това означава че се научих да виждам енергията. Сега зная, че той е бил прав, когато е говорил за това, защото самата аз вече виждам нишките, подобни на червеи в телата на жените. Ти например, също имаш няколок такива нишки, и всички те действат в момента.

- Е, добре, Клара, да предположим, че е така. - смутено казах аз. - Но защо това да е така? нима този едностранен отток на енергия не е несправедлив спрямо жените?

- Целият свят е несправедлив но отношение на жените! - възкликна тя. - Но сега не става дума за това.

- А за какво, Клара? Искам да разбера.

- Природата се стреми нашия вид да се възпроизвежда, - обясни тя. - З атази цел жените трябва да понасят прекалено тежкото бреме на енергийните загуби, а това предполага постоянен отток на енергия към мъжете.

- Но ти все още не си ми обяснила защо това трябва да е така, - казах аз, започвайки вече да отстъпвам пред нейната убеденост.

- На жените е отредена основна роля във възпроизводството на човека като вид, - отговори Клара.- Те дават маса енергия не само за да раждат, хранят и възпитават децата, но и за да привличат мъжете като участници в този процес.

Клара обясни, че в идеалния вариант този процес дава възможност на жената, която енергийно храни мъжа, оставил в тялото й своите енергийни влакна, да го направи по тайнствен начин зависим от себе си на нивото на фините материи. Това се потвърждава от факта, че мъжът прави всичко , зависещо от него, за да се връща към тази жена отново и отново, за енергийно подхранване. По този начин, каза Клара, природата постига това, че мъжът не просто чувства понякога мимолетно желание да получи удоволствие от физическа близост с жена, но и получава основание за по-устойчиви отношения с нея.

Енергийните влакна, оставени в матката на жената, в случай на зачатие частично се сливат с енергийната облечка на плода, - продължаваше по-нататък Клара. - Те могат да се нарекат рудиментарна форма на семейни връзки, защото бащината енергия се слива с енергията на ембриона и това дава възможност на бащата впоследствие да чувства, че това е нейното дете. Но майките никога не разказват тези прости факти на дъщерите си. Девойките се възпитават така, че да бъде лесно да бъдат съблазнени, без да им се дава ни най-малка представа за последствията на половия акт в смисъл със свързания с него бъдещ отток на енергия. Ето кое ми се вижда несправедливо!

Докато слушах Клара, аз постепенно стигнах до извода, че доста от нещата, които разказваше, съответстват на моето телесно усещаене на най-дълбоко ниво.Тя искаше от мен не просто да се съглася, или да не се съглася, но най-вече добре да обмисля всичко, за което ми говореше, и да го оценя от позицията на разума смело и без предразсъдъци.

- Не е хубаво когато дори един мъж остави енергийните си влакна в тялото на жената, - продължаваше Клара, - макар че това е необходимо, за да имат потомство. Но да имаш в себе си енергийните влака на десет или двадесет мъже, означава за жената дотолкова да изтощи своята енергийна обвивка, че да й стане крайно трудно въобще да живее! Не е чудно, че жените трудно се борят за правата си.

- Може ли жената да се избави от тези влакна?- попитах аз, все повече убеждавайки се, че в думите на Клара има определена доза истина.

- Жената ги носи в себе си в продължение на седем години, - каза Клара. - след което те изчезват или увяхват. но най-непирятното от всичко е, че когато тия седем години наближат своя край, цялата армия нишки, започвайки от тия, оставени от първия мъж, и завършвайки с принадлежащите на последния, внезапно се оживяват и принуждават жената отново да осъществи полов акт. След него всички „червеи” пак се подсилват, за сметка на нова енергийна загуба от светещата енергия на жената, и съществуват в това състояние още седем години. Фактически, този цикъл е безкраен.

- А ако жената се въздържа от срещи с мъже? - попитах аз. - Какво тогава, „червеите” ще умрат ли?

- Да, но само в случай, че тя не се занимава с любов в продължение на седем години. Само че в наше време, в нашия век, жената не може така дълго да се въздържа, освен ако стане монахиня или приеме да живее без достатъчно средства. И в двата случая няма да й бъде леко да издържи.

- Защо е така, Клара?

- Работата е там, че участието на жената в полов акт не е просто биологична необходимост, но и социално изискване.

Клара даде пример с вълнуващ и скръбен факт. Тя каза, че понеже не можем да видим потоците на енергия, ние често без никаква нужда се подлагаем на опасно емоционално влияние и следваме линии на поведение, които могат да доведат до енергийно изтощение. Така например обществото съвсем излишно изисква от жените да се омъжват, или поне - да се предлагат на мъжете. С това е свързан напълно неоправдания предразсъдък, свойствен на повечето жени, вследствие на който те чувстват своя живота «несъстоял се», ако не са приели в себе си мъжко семе.

Вярно е, че енергийните влакна на мъжете придават смисъл на женския живот, дават възможност на жените да изпълнят своята биологична функция: да хранят мъжете и да произведат потомство. Но човешкото същество е достатъчно разумно, за да изисква от себе си нещо повече отколкото обичайното продължаване на рода. Тя каза, че саморзвитието представлява също толкова достойна /ако не и по-достойна/ цел на живота, колкото и раждането на деца, и че тази ориентация предполага откриване пред жените на тяхната истинска роля в живота на човечеството.

След това тя заговори за мен лично, и каза че съм била възпитана, както всяка девойка, от майка си, която считаше че най-главното в моя живот е да се омъжа удачно и да не нося на себе си клеймото „стара мома”. И действително, аз бях възпитана като животно за това, да встъпя в сексуални отношения, както и да наричаше това майка ми...

- Както и всички жени, теб са те заставили със сила и измама да се подчиниш на това изискване, - каза Клара. - И най-неприятното в случая е, че ти се оказваш хваната в капана на обществените стереотипи, макар че не смяташ са встъпваш в брак и да раждаш деца.

Нейното твърдение бе така смущаващо, че аз пак нервно захихиках.

Но това въобще не обезкуражи Клара.

- Възможно е всичко да е точно така, Клара, - казах аз, стараейки се да не я обидя. - Но как ще ми помогне това, да си спомня всичко което се е случило с мен? Не е ли вече изтекло като вода под моста?

- Мога да ти кажа само, че за да се събудиш, трябва да разкъсаш порочния кръг, - отговори тя, гледайки ме изпитателно със зелените си очи.

Аз повторих, че не вярвам в нейните теории за мрачните биологични необходимости и вампирството на мъжете, които изсмукват енергия от жените, и отбелязах, че в дадения случай никак няма да ми помогне простото седене в пещера и припомняне на всичко, което се е случило с мен...»

Тайша Абеляр, «Пътят на жената-воин»



Тагове:   мъже,   връзка,   брак,   жени,   секс,   любов,   деца,


Гласувай:
5



1. lyuliak - Материалът е доста любопитен
21.11.2013 22:18
и както казва главната героиня "не е задължително да му се вярва" - освен ако вътрешно усещаш, че в него има истина...
цитирай
2. lyuliak - Самата авторка е противоречива личност:
21.11.2013 22:21
http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D0%B0%D0%B9%D1%88%D0%B0_%D0%90%D0%B1%D0%B5%D0%BB%D1%8F%D1%80
цитирай
3. raders - Особена фантастика
21.11.2013 22:59
Особена фантастика
цитирай
4. minavamottuk - Интересен
21.11.2013 23:01
поглед и друг път съм чела нещо свързано,и то е че първият мъж на една жена оставя следи дълго време след това и дори в потомството и от следващ...разумни сме в рамките на света си ,но все пак такива тези са замислящи...много развратни станахме в крак с времето си и това не е ново ,редуват се такива периоди с другата крайност...все пак ми бе интересно
цитирай
5. lyuliak - някак едва ли е въпрос на
01.12.2013 17:40
моди и крайности , а до това да усещаме Истината за нещата. Дано.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lyuliak
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1213010
Постинги: 706
Коментари: 605
Гласове: 1552
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031